پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

راهنمای نصب پنجره upvc

در بخش یک این مقاله به مراحل مختلف باز کردن پنجره قدیمی پرداختیم و توضیح دادیم که چگونه آن را از محل خود بدون خطر باز کنید. در این مقاله به نحوه نصب پنجره و تراز کردن آن خواهیم پرداخت.

نصب پنجره upvc جدید

برای نصب پنجره از یک تراز استفاده کنید تا پنجره‌ دوجداره upvc جدید را به صورت عمودی و محکم در کنار گچ کاری دیوار قرار دهید. در صورتی که پنجره تراز نباشد، زمانی که تصمیم داریم پنجره باز باشد، به سمتی که تراز نیست حرکت خواهد کرد. با استفاده از بسته بندی‌های پلاستیکی پنجره را در موقعیت خود قرار دهید.
درب‌های پنجره را برای دسترسی به قاب خارجی باز کنید. با استفاده از پیچ‌های شماره 8 پایین پنجره را به انتهای طاقچه، سپس هر گوشه داخلی به فواصل 150 میلیمتری و 60 میلی متری بعد از آن متصل کنید. مقدار فضای مورد نیاز برای مصالح بنایی در اطراف پنجره‌ها با پیچ و مهره‌های نصب شده 8 میلیمتر، 150 میلیمتر از گوشه‌ها و +/- 60 میلیمتر بعد از آن است. در همه موارد اطمینان حاصل شود که سر پیچ‌ها بیرون نباشند، زیرا ممکن است عملیات نصب شیشه را با مشکل مواجه کنند و نتوانید شیشه را به راحتی درون قاب قرار دهید، از طرف دیگر در صورتی که پیچ‌ها از قاب بیرون باشند باعث گیر کردن به قاب متحرک شده و عملکرد باز و بسته شدن آن را با مختل خواهند کرد.
نکته: شما باید سعی کنید که سر پیچ‌ها از قاب بیرون نباشند، زیرا این امر می‌تواند به طور دائمی باعث آس%qCب رساندن به ساختار مجاور پنجره شما شود. بهترین راه حل برای تعمیر تیر بالا سری استفاده از فوم گسترش یابنده است. تمام تسمه‌ها را بسته و قفل کنید، بررسی کنید که همه چیز در داخل قاب بیرونی قرار گرفته است.

مراحل نصب شیشه

شیشه: قبل از نصب واحدهای شیشه‌ای مهر و موم شده، از پل‌های 25 * 100 * 15 زیر حفره پنجره استفاده کنید. یک قطره سیلیکون می‌تواند این مجموعه را برای مرحله بعدی در جای خود نگه دارد. از یک بسته بندی شیشه‌ای در پس زمینه شیشه‌ای پل‌ها استفاده کنید. در مورد قاب‌های جانبی یا تعلیق از چسب سیلیکونی و همچنین مهر و موم اضافی لاستیکی در برابر لولای روبروی پل استفاده کنید.
شیشه پنجره‌های بیرونی را با نوارچسب‌های امنیتی در محل، ایمن سازی کنید، این مرحله برای جدا کردن چسب از نوارهای امنیتی ضروری است. شیشه‌های مهر و موم شده مناسب را در محل بازشوها قرار دهید که به طور کامل بر لاستیک‌های بسته بندی شده تکیه دارند. همچنین اطمینان حاصل کنید که بازشوهای شیشه‌ای در قسمت مرکزی قرار دارند. پنجره پشتی را تا حد ممکن در عقب قرار دهید تا از اعمال فشار نامناسب به آنها جلوگیری شود. فقط با استفاده از فشار دست، به اندازه 2 میلیمتری آن را در صورت لزوم به عقب فشار دهید. به آرامی شاسی قفل را حرکت داده و درب را باز کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ مانعی در سیستم قفل وجود ندارد و هیچ حرکتی بین شیشه و قاب پنجره یو پی وی سی دیده نمی‌شود، ممکن است تنظیمات بسته بندی شیشه‌ای کوچک برای رسیدن به سطح عالی عایق کاری نیاز باشد.
با دقت از سیلیکون‌های مهر و موم بین مصالح بنایی و محدوده خارجی قاب پنجره استفاده کنید و هر گونه سیلیکون اضافی که بر روی سطح باقی می‌ماند را تمیز کنید. به طور مشابه، از یک لایه نازک گچ اکریلیک بین داخل و لبه پنجره استفاده کنید. اجازه دهید این لایه نازک به مدت (1 ساعت) خشک شود. در صورت لزوم، نوار محافظ را از دو طرف قاب جدا کرده و با آب گرم و صابون آن را تمیز کنید.
با تماس با ایران یو پی وی سی، مشاوران ما در زمینه تعویض پنجره‌های قدیمی با انواع یو پی وی سی به شما کمک خواهند کرد تا مناسب‌ترین نوع را بتوانید انتخاب کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 259 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:03

نصب پنجره و شیشه می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ما توصیه می‌کنیم که همیشه تجهیزات ایمنی مناسب مانند عینک ایمنی، دستکش‌های ضخیم و کفش‌های دارای کفی ضخیم و یا چکمه‌های ایمنی بپوشید. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات، وسایل به طور خاص ایمن بوده و مطابق با استاندارد هستند.

مواردی که قبل از شروع به نصب پنجره upvc باید رعایت کنید

اندازه، سبک طراحی و نحوه تحویل سفارش در و پنجره دوجداره upvc را بررسی کنید تا در صورت وجود مغایرت و یا موارد اشکال، آن را اصلاح کنید. قبل از جدا کردن پنجره موجود، اندازه دیافراگم را تعیین کنید. پنجره‌های جدید باید در حدود 10 میلی متر کوچکتر از ارتفاع و عرض بازشوی آجری باشند. اطراف محل پنجره، پرده / کرکره / زیور آلات و غیره را جمع کنید تا هم از بروز خسارت به آنها جلوگیری شود و هم در هنگام کار باعث مزاحمت نشوند. بعد از آن، به وسیله پیچ گوشتی و میله تمامی قسمت‌های بازشو در پنجره را جدا کنید تا از وزن آن کاسته شود و بتوان راحت‌تر پنجره را از محل خارج کرد. حالا نوبت به جدا کردن قاب پنجره موجود می‌رسد.

راهنمای نصب پنجره upvc


برای جداسازی پنجره‌های باقی مانده و چراغ‌های ثابت (استهلاک تجهیزات ایمنی) شیشه را با یک پیچ گوشتی ترک داده و با استفاده از یک چکش به آن ضربه بزنید. از گوشه بالای داخل پنجره شروع کنید، قطعات ترک خورده را برداشته و آنها را در ظرف پلاستیکی قرار دهید. هنگامی که تمام شیشه‌ها را به دقت برداشتید، آماده مرحله بعدی خواهید بود.
با یک ابزار برش درون پنجره، محصولات تولید شده در اطراف محیط مهر و موم قاب را آزاد کنید. با یک ابزار برش متقاطع، میله‌های عمودی و افقی موجود در اطراف حاشیه مهر و موم قاب پنجره را برش دهید. به منظور کاهش خطرات برای گچ کاری، از غشاهای ضدآب برای بخش‌های ساخته شده از مصالح بنایی استفاده کرده و قاب و غشای بیرونی بالای پنجره را برش دهید. با استفاده مناسب از میله‌های نگهدارنده، اکنون می‌توانید از مزایای گچ کاری با حداقل اختلال بهره ببرید. سیمان انباشته شده را با چاقو تمیز کنید و بقایای موجود در اطراف محل سنگ تراشی را پاک کنید.

نصب پنجره upvc جدید

طاقچه (در صورت لزوم): پروفیل طاقچه را روی آجر قرار دهید به طوری که ستون در برابر پایه‌های گچی به اندازه کافی مستحکم باشد (ممکن است لازم باشد که برجستگی‌ها را به سمت داخل محوطه برش دهید). تولیدکنندگان از پلاستیک در تراز طاقچه استفاده می‌کنند که در فاصله حدود 5 میلی متر بین آن و مصالح بنایی قرار می‌گیرد. طاقچه را با پیچ و مهره‌های 8 میلی متری که از هر انتها 150 میلیمتر و بعد از آن 60 میلی متر طول دارند به مصالح بنایی متصل کنید. تراز آن را بررسی کنید و پیچ‌ها را بیش از حد محکم نکنید.
مقداری سیلیکون در ملات طاقچه بریزید تا آن را در جای خود محکم نگه دارد. با کمک سیلیکون یا چسب، کلاهک‌های انتهایی را در جای خود بچسبانید. اگر برجستگی‌های کلاهک بر روی سنگ تراشیده شده باشند، ممکن است نیاز به برش دادن آنها متناسب با اندازه طاقچه داشته باشید. استفاده از سیلیکون باعث می‌شود تمام منافذ پر شود و بین دیوار و پنجره جای خالی نباشد.
تمام بخش‌های قاب پنجره یو پی وی سی را از هم جدا کنید، آنها را علامت بزنید تا اطمینان حاصل شود که هر یک از آنها در موقعیت مناسب خود نصب می‌شوند. علامت گذاری یکی از بخش‌های مهم در طول انجام نصب پنجره است و به انجام کار صحیح و در کم‌ترین زمان کمک می‌کند. پنجره جدید را در جای پایه خود قرار دهید و انتهای آن را با یک اتصال مهر و موم سیلیکونی محکم کنید. سیلیکون‌های اضافی را جدا کنید، این کار بعد از خشک شدن سیلیکون سخت خواهد بود.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:43

در اکثر کشورها پنجره‌های upvc بسیار محبوب‌تر از پنجره‌های آلومینیومی هستند. در حالی که در ژاپن و بعضی از کشورهای آسیایی، برعکس این واقعیت صحت دارد: اکثر پنجره‌ها دارای قاب‌های آلومینیومی هستند. بنابراین تفاوت بین این دو نوع چارچوب در چیست؟
قاب‌های آلومینیومی ارزان بوده و به سادگی نصب می‌شوند. در ژاپن، خانه‌ها معمولا با قاب چوبی و پارتیشن‌های سبک ساخته می‌شوند. پنجره‌ها به سرعت نصب می‌شوند. خانه‌ها نباید بیش از 60 سال قدمت داشته باشند. پس از این زمان، آنها تخریب شده و یک خانه جدید در همین زمین ساخته می‌شود. قاب‌های آلومینیومی برای این نوع ساخت و ساز مناسب هستند، زیرا آنها با دوام، سبک و ارزان هستند. قاب‌های آلومینیوم در برابر رطوبت مقاوم هستند و آلومینیوم زنگ نمی‌کند، انواع آهنی زمانی که در محیط مرطوب قرار بگیرند، فقط در عرض چند ماه دچار اکسیداسیون می‌شوند و بعد از گذشت زمان کوتاهی باید تعویض شوند.
پنجره‌های آلومینیومی از لحاظ طول عمر نسبت به پنجره‌ دوجداره upvc بهتر هستند و آنها بادوام‌تر از upvc هستند، که عموما طول عمر آنها حدود 25 سال است. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که در آن پنجره‌های upvc و یا وینیل مقاوم عملکرد بهتری دارند و می‌توانند با طول عمر آلومینیوم برابری کنند.

پنجره دوجداره upvc

مقایسه بین پنجره‌های upvc و قاب پنجره آلومینیومی

مورد اول مقاومت حرارتی است. خانه‌های ژاپنی در زمستان بسیار سرد و تابستان بسیار گرم هستند. بخشی از این عمدتا به دلیل وجود پنجره‌هایی با قاب‌های آلومینیومی در زمستان است که به عنوان یک عایق حرارتی عملکرد مناسبی ندارند، آنها گرما را در خانه نگه نمی‌دارند و در تابستان مانع نفوذ گرما از خارج خانه به داخل آن نمی‌شوند. در حالی که پنجره‌های پی وی سی به طور خاص با شیشه‌های دو جداره، عایق خوبی هستند. آنها از فرار گرما یا سرما از یک اتاق جلوگیری می‌کنند و همچنین از نفوذ گرما و یا سرما به داخل خانه جلوگیری می‌کنند. این تحت عنوان مقاومت حرارتی شناخته می‌شود. مقاومت حرارتی بالای upvc موجب صرفه جویی در هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما می‌شود. مقاومت حرارتی پایین آلومینیوم باعث افزایش هزینه‌های گرمایش و سرمایش خانه می‌شود.
یکی دیگر از تفاوت‌های مهم بین پنجره‌هایی با قاب‌های آلومینیومی و پنجره‌های یو پی وی سی مقاومت و ایمنی آنها است. آلومینیوم یک فلز سبک و شکل پذیر است. قطعات آلومینیومی به راحتی خم شده و به سادگی تا می‌شوند. این به این معنی است که آنها آسان‌ترین گزینه برای سرقت هستند. با این حال، upvc سخت، محکم و مقاوم است. upvc ماده سخت و مقاومی است که شکستن و خم کردن آن بسیار دشوار است. قاب پنجره‌های upvc دوجداره بخاطر استفاده از فولاد در داخل آن، بسیار ایمن‌تر از قاب‌های پنجره آلومینیومی در زمینه مقاومت در برابر عوامل مزاحم و سارقین هستند.
از دیگر تفاوت‌های پنجره‌های آلومینیومی با پنجره‌های upvc در انتقال صدا است. پنجره‌های آلومینیومی به راحتی صدا را منتقل می‌کنند در حالی که در صورت نصب درب و پنجره از جنس یو پی وی سی انتقال صدا به میزان قابل توجهی کم می‌شود و صداهای بیرون به داخل نخواهند آمد و صداهای داخل نیز به بیرون نمی‌روند.
آخرین نکته در مورد این دو نوع پنجره، نحوه جداسازی آنها است. بازیافت آلومینیوم بسیار آسان است. سالهاست که بسیاری از کشورها با استفاده فروش فلز بازیافت شده، قوطی‌های آلومینیومی را بازیافت کرده‌اند و هزینه‌های آن را پوشش می‌دهند. از سوی دیگر، بازیافت upvc کمی دشوارتر است. مواد پلاستیکی پی وی سی نوعی upvc است که از نفت تولید می‌شوند. از طرف دیگر یو پی وی سی هم به خوبی بازیافت می‌شود و یکی از مواد دوستدار طبیعت است. از یو پی وی سی می‌توان دوباره استفاده کرد، هر چند که درب و پنجره‌ دوجداره upvc که در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گرفته هنوز به پایان عمر خود نرسیده‌اند که نیاز به بازیافت داشته باشند، آنها می‌توانند به خوبی بازیافت شوند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:28

بهره وری انرژی A ++ که در فریم‌های سه بعدی ماوراء بنفش انتظار می‌رود می‌تواند استفاده از قابلیت‌های خود ساخته پنجره‌های upvc را امکان پذیر کند. این بدان معنی است، حتی اگر در کل ساختمان شما از عایق‌های حرارتی دیوار و کف استفاده نشده باشد، هنوز هم یک تفاوت بزرگ در صورت حساب وسایل گرمایشی شما به چشم می‌خورد. با بسیاری از تغییرات در طراحی پنجره، رنگ، فرمت و پایان، پنجره‌های ایران یو پی وی سی یک  نوع پنجره upvc تقریبا ایده‌آل برای هر خانه‌ای است.
بنابراین، اگر شما در یک آپارتمان مدرن شهری زندگی می‌کنید، یا در خانه‌های کلبه‌ای سنتی روستایی سکونت دارید، می‌توانید یک نوع پنجره دوجداره upvc مناسب را انتخاب کنید که  با خانه شما هماهنگ باشد. ایران یو پی وی سی می‌تواند یک تفاوت قابل توجه در هر خانه‌ای ایجاد کند. اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری ببینید، از صفحه پنجره یو پی وی سی ایران یو پی وی سی دیدن کنید. از طریق وبسایت با ما تماس بگیرید تا از سیستم پاسخگویی سریع ما بهره‌مند شوید.

پنجره دوجداره upvc

مدل ها و انواع پنجره های upvc

پنجره‌های معکوس

این نوع پنجره upvc با امکان چرخش 180 درجه‌ای بر روی ستون‌هایی که به طور ویژه طراحی شده‌اند، یک سطح جدید از انعطاف پذیری را در طراحی پنجره‌ها ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بیرون پنجره‌های خود را به راحتی از داخل خانه خود تمیز کنید، و به این دلیل که قاب پنجره‌های معکوس هرگز وارد فضای داخلی اتاق شما نمی‌شود، نیازی به جابجا کردن اثاثیه یا پرده‌های خود ندارید.
از آنجا که در پنجره‌های معکوس به هیچ وجه از میله و قاب‌های کابینتی استفاده نشده است، امکان ورود نور بیشتری را به خانه شما فراهم می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند به طور ایمن در موقعیت خود قفل شوند تا یک تهویه ایمن و مطمئن در کنار راحتی و آرامش خیال را برای شما فراهم کنند.
پنجره‌های یو پی وی سی معکوس یک گزینه ایده‌آل برای آپارتمان‌ها یا خانه‌هایی هستند که امکان دسترسی به پنجره‌ها برای تمیزکاری و تعمیر و نگهداری از بیرون وجود ندارد. آنها همچنین یک جلوه مدرن به طراحی  خانه های سنتی اضافه می‌کنند.

شیبدار و لولایی

این نوع پنجره upvc همانند یک مکعب روبیک می‌تواند در هر جهت حرکت کند. پنجره‌های شیبدار و لولایی در نگاه اول به گونه‌ای به نظر می‌رسند که قوانین فیزیک را نقض کرده‌اند.
با این حال پس از یک بازبینی دقیق، شما می‌توانید یک مهندسی هوشمندانه را مشاهده کنید که به طور کامل آنها را مانند یک پنجره لولایی کابینتی باز و بسته می‌کند که برای تمیز کردن شیشه بیرونی پنجره‌ها بدون استفاده از نردبان ایده‌آل است و مجموعه لولاهای پایینی آن را به گزینه‌ای مناسب برای تهویه ایمن شبانه اتاق خواب بچه‌ها تبدیل می‌کند.
این نوع پنجره upvc  به دلیل افزودن یک جلوه بی نظیر و مدرن به خانه‌تان یک گزینه ایده‌آل هستند. به این دلیل که از هیچ میله‌ای در ساخت آنها استفاده نشده است هیچ مانعی در برابر چشم انداز شما ایجاد نمی‌کنند و یک روش عالی برای لذت بردن از منظره باغ پشتی و دریافت حداکثر نور در خانه شما هستند.
و از آنجا که تمام پنجره‌های شیبدار و لولایی طبق سفارش ما ساخته می‌شوند، ما می‌توانیم پنجره‌های شما را منطبق با مشخصات دقیق شما آماده کنیم. نه فقط در مورد اندازه، بلکه هر رنگ و روکشی که شما انتخاب کنید در دسترس خواهند بود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پنجره‌های شیبدار و لولایی، صفحات اختصاصی ما در این مورد را در اینجا ببینید. همچنین می‌توانید، فرم تماس با ما را پر کنید تا پاسخ سریع ما را دریافت کنید.

مزایای مصالح سازنده upvc

در حال حاضر ما درباره انواع پنجره upvc مختلف موجود صحبت کرده‌ایم، در اینجا یک اظهار نهایی در مورد ماده‌ای که همه آنها از آن ساخته شده‌اند بیان خواهیم کرد.
بازار  در و پنجره‌های دوجداره upvc را به دلایل منطقی به خود اختصاص داده است، و این به دلیل است که آنها فوق العاده با دوام هستند. پنجره‌های upvc بر خلاف پنجره‌های چوبی، هر سال یا دو سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی ندارند تا ظاهر خود را حفظ کنند. پس از نصب، آنها عملا در برابر رطوبت، باران و یخ زدگی ایمن هستند که می‌توان آنها را در برابر پیچش و پوسیدگی مقاوم‌تر کند.
همچنین در پاسخ به کسانی که می‌گویند پنجره‌های upvc یک چشم انداز ثابت و خسته کننده همراه با قاب‌های سفید از یک خیابان تا خیابان بعدی ارائه می‌دهند، صنعت در حال حاضر مجموعه‌ای خیره کننده از رنگ‌ها و روکش‌ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای هر نوع طراحی از انواع ساده گرفته تا سبک معماری مدرن خانه‌ها مناسب باشند.

پنجره‌های upvc مناسب برای هر خانه

البته که پنجره‌های upvc فقط با هدف ایجاد جلوه زیبا تولید نمی‌شوند. در محدوده ما، شما می‌توانید بالاترین بهره‌وری را در بازار پیدا کنید. بسیاری از سیستم‌های پنجره ما از قطعات 100? قابل بازیافت upvc ساخته شده‌اند، بنابراین آنها نه تنها با کیفیت هستند، بلکه پایدار نیز خواهند بود. همچنین برای آرامش خاطر بیشتر، تمام پنجره‌های upvc ما دارای یک قاب امنیتی با سیستم قفل چند نقطه‌ای هستند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:31

تا چه حد مدل و نوع پنجره upvc خود را می‌شناسید؟

انتخاب نوع پنجره upvc جدید می‌تواند مقدار زیادی از زمان ما را صرف خود کند و سوالات زیادی می‌تواند در این زمینه مطرح شود. کدام سبک؟ کدام رنگ؟ تفاوت بین پنجره‌های کابینتی و کشویی چیست؟ چه نکاتی در مورد نگهداری از آنها حائز اهمیت است؟ و بهره وری انرژی آنها به چه صورت است؟
در این مقاله ایران یو پی وی سی برای کمک به شما و کسب اطلاعات ضروری در خصوص بازاریابی، چند راهنمایی ساده را در مورد در و پنجره دوجداره upvc در اشکال مختلف (یا پروفیل‌ها که نام صنعتی آنها است)، فرمت‌ها و اندازه‌های متنوع آن ها را بیان میکند.

در و پنجره دوجداره upvc

پنجره‌های کابینتی upvc

این نوع پنجره، ساده‌ترین سبک و نوع پنجره‌ های upvc است و شاید به همین دلیل محبوب‌ترین گزینه از نظر فروش و نصب و راه اندازی، پنجره‌های کابینتی هستند، که شامل یک قاب ثابت، شیشه‌ای و یک قاب جانبی ثانویه همراه با یک لولا و یک مکانیزم ساده برای باز کردن می‌شوند که به شما کمک می‌کنند از هوای تازه در داخل خانه خود لذت ببرید.
بخشی از مزایای پنجره upvc بدون شک قیمت آن است. ساخت و نصب، سریع و آسان بوده و این یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای بهره وری انرژی دو برابر A + + به خانه شما است. با این حال، این نوع پنجره upvc می‌تواند طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را در بر بگیرد. سادگی طراحی پنجره‌های کابینتی می‌تواند آن را برای تقریبا هر نوع خانه‌ای از سنتی تا فوق مدرن به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند.
در حقیقت، در سیستم ما، با انتخاب رنگ و مشخصات کلاسیک (این میله‌های رگه‌ای که شما در اطراف قاب پنجره خود می‌بینید) و سیستم جدید ماژول‌های ما گزینه‌های بیشتری برای رنگ، پروفیل و سبک فریم در اختیار خواهید داشت که نسبت به هر نوع پنجره upvc دیگر، تنوع بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. اگر فکر می‌کنید که پنجره‌های کابینتی انتخاب مناسبی برای خانه شما هستند، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. اطلاعات بیشتری را می‌توانید در مورد پنجره upvc کابینتی ما، در اینجا بیابید. ما همیشه در کنار شما هستیم تا از طریق تماس تلفنی به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

پنجره‌های کشویی عمودی upvc

پنجره‌های کشویی عمودی (یا پنجره‌های VS) یک نسخه مدرن از پنجره‌های کشویی هستند که در اواسط قرن هفدهم اختراع شده‌اند و در طیف گسترده‌ای از کاربردها از کاخ‌های بزرگ اروپایی گرفته تا تراس پشت خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
امروزه فروش پنجره‌های upvc کشویی ما بسیار زیاد است و استفاده از این نوع پنجره upvc برای جلوگیری از نشت‌ها و لکه‌ها و حشرات موذی بسیار عالی و موثر است. مدل های کشویی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای دو قاب متحرک هستند و می‌توانند به طور مستقل برای کنترل دمای اتاق با دقت به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. بر خلاف اکثر پنجره‌های اصلی، آنها می‌توانند از ریل‌های خود خارج شده و به سمت داخل کشیده شوند تا عملیات تمیز کردن را برایتان راحت‌تر و ایمن‌تر کنند.
پنجره‌های کشویی عمودی کاملا متناسب با خانه‌های گرجستانی و ویکتوریایی هستند، آنها در برخی مواقع دارای عناصر تزئینی بیشتری مانند میله‌های گرجستانی و شاخ‌های تزئینی بوده که اصالت و اعتبار را به آنها اضافه می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای این نوع پنجره upvc می‌توانید مدل های مختلف پنجره‌های کشویی را در فروشگاه ما ببینید. به علاوه ما همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما از طریق تماس تلفنی هستیم.

پنجره‌های ایران یو پی وی سی

انواع درب و پنجره upvc این مجموعه نشان دهنده سطح دانش ما پس از گذشت 40 سال در این صنعت است.
چه چیزی در مورد آنها بسیار خاص است؟ خوب، با طیف گسترده‌ای از مدل ها و قاب‌ها، هشت طراحی درب و پنجره upvc و نمونه های متنوع رنگ که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، ترکیب‌های موجود در دسترس به هزاران گزینه می‌رسند. به عنوان مثال، چهار سبک مختلف کشویی که از حالت استاندارد گرفته (که در آن قاب طرح چوب به عنوان قاب پنجره استفاده شده است) تا یک طراحی کامل درخشان، گزینه‌های موجود را برای شما گسترش می‌دهند.
با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، شما می‌توانید از مناظر گسترده‌تر و نور بیشتر بهره ببرید چرا که فریم این محصولات بسیار باریک‌ میباشد. درساخت و ساز آن‌ها از تکنیک‌های پیشرفته که باعث کاهش عمق فریم و مقاومت بالا است، استفاده شده است. می‌توان نزدیک‌تر شده و با جزئیات دقیق‌تری آنها را کشف کنید مانند: مفاصل مکانیکی که در فریم‌ها استفاده شده‌اند. این تکنیک ساخت هوشمندانه امکان استفاده از طرح‌های چوبی گران قیمت پنجره یو پی وی سی را فراهم کرده است، که در آنها از جوش دیافراگم قطری در ساخت پنجره upvc استاندارد استفاده شده است.
اما این فقط محدود به بخش ظاهری نمی‌شود، محصولات ایران یو پی وی سی بسیار بالاتر از دیگر گزینه های  قرار دارند. در زمینه بهره‌وری انرژی نیز این محصولات برتری زیادی نسبت به سایر گزینه‌ها دارند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:57

پنجره‌های شما فقط چیزی نیستند که شما در کنار آنها بنشینید و به بیرون نگاه کنید؛ آنها بخشی ضروری در ایجاد آسایش و زیبایی در خانه شما هستند. به همین دلیل، انتخاب پنجره اقدامی است که نباید آن را با سهل انگاری انجام دهید. یکی از گزینه‌های متفاوت که همچنین یک انتخاب عالی به حساب می‌آید پنجره‌های دوجداره upvc شیب‌دار و لولایی هستند. در اینجا همه مواردی که شما باید بدانید برایتان لیست شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای نصب این در و پنجره‌ دوجداره upvc فوق العاده، با ایران یو پی وی سی تماس بگیرید و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند و شما را کمک خواهند کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در و پنجره دوجداره upvc

پنجره‌های شیب‌دار و لولایی upvc چیست؟

قبل از این که ما به بحث درباره مزایای پنجره‌های شیب‌دار و لولایی upvc بپردازیم، مهم است که دقیقا ساختار آنها را درک کنیم. قاب پنجره‌های شیب‌دار و لولایی upvc از یک پلاستیک سفت و سخت ساخته شده است و از طریق چرخش به داخل باز می‌شوند به طوری که بالای این پنجره‌ها با چرخش به سمت داخل به صورت شیبدار و مشابه با پنجره‌های کابینتی باز می‌شود.

مزایای پنجره‌های شیب‌دار و لولایی upvc

این واقعیت که این پنجره‌ها از upvc ساخته شده است و در واقع یک نکته فوق العاده خوب است. پنجره‌های upvc امروزه به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند که عمدتا به دلیل این واقعیت است که آنها ترک نمی‌خورند، پیچ و تاب بر نمی‌دارند، زنگ نمی‌زنند، پوسیده و یا محو نمی‌شوند که همه این موارد فارغ از شرایط آب و هوایی است که آنها در معرض آن قرار دارند.
این قابلیت آنها باعث می‌شود تا گزینه‌ای مناسب برای شرایط آب و هوایی خشن باشند و شما بتوانید از آنها در مناطق ساحلی و مناطق بیابانی و سایر شرایط آب و هوایی در بین این دو حالت استفاده کنید. پنجره‌های یو پی وی سی همچنین به طور کامل در برابر نفوذ حشرات و همچنین در برابر آتش مقاوم هستند. از همه مهم‌تر این است که آنها به طرزی باور نکردنی به نگهداری کمی نیاز دارند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به طور منظم گردگیری و تمیز کنید!

تنوع در پنجره‌های شیب‌دار و لولایی

یکی دیگر از مزایای بزرگ پنجره‌ شیب‌دار و لولایی تنوع و گستردگی آنها است. این عمدتا به این دلیل است که شما می‌توانید نحوه باز شدن آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. آن را به صورت شیبدار به سمت جلو بکشید و یک محفظه تردد هوا در بالای آن ایجاد خواهد شد که خانه شما را به طور کامل و کارآمد تهویه می‌کند.
شما همچنین می‌توانید پنجره خود را چرخانده و باز کنید به طوری که با زاویه 180 درجه باز شوند. این قابلیت برای تهویه فضای شما مناسب است اما علاوه بر این پنجره‌های شیب‌دار و لولایی بدون توجه به نحوه باز شدن آنها گزینه‌هایی بسیار جذاب هستند. اساسا، آنها به یک ویژگی تبدیل شده‌اند و فقط ابزاری نیستند که شما از آنها استفاده می‌کنید.

انتخاب شیشه پنجره‌های شیب‌دار

اگر شما پنجره‌های شیب‌دار و لولایی را انتخاب کرده‌اید، نیازی نیست نگران شیشه کاری آنها باشید چرا که انتخاب های زیادی برای شما در دسترس خواهد بود. در حالی که شیشه‌های تک جداره اغلب محبوب‌ترین گزینه هستند اما انتخاب‌های شما به این موارد محدود نمی‌شود.
شما همچنین می‌توانید شیشه‌های دو جداره را انتخاب کنید که به لحاظ گرمایی و صوتی عایق بندی مناسبی را ارائه می‌دهند و یا حتی می‌توانید از شیشه‌های سه جداره استفاده کنید که حتی عایق کاری بهتری را برای خانه شما ارائه می‌دهند. البته، شما همچنین می‌توانید از شیشه‌های با ضخامت کم، شیشه‌های ایمن شده و یا هر نوع شیشه مشابه دیگری که به آن علاقه دارید، استفاده کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:02

خبرنامه